Integracja z usługami zewnętrznymi
System zarządzania treścią eduCMS jest zbudowany modułowo, dzięki czemu jest skalowalny i bardzo łatwo można go rozbudowywać. Integracja z oferowanymi przez innych dostawców usługami umożliwia ich współpracę, dzięki czemu nie są one odrębnymi, niezależnymi instancjami oprogramowania.
Integracja umożliwia umieszczenie na stronie systemu płatności, powiadomień SMS, zaawansowanych map Google, czy wtyczek portali społecznościowych takich jak Facebook, Twitter czy Google+.
Wyżej wymienione usługi są tylko najpopularniejszymi przykładami integracji. W zależności od potrzeb system eduCMS może zostać zintegrowany z dowolnym usługodawcą, dostarczającym API dla swoich usług.
W przypadku sklepu internetowego przydatne może okazać się zintegrowanie go np. z takimi usługami jak:
- Hurtownie – automatyzacja towarowania sklepu
- Serwisy aukcyjne – automatyczne wystawianie aukcji z poziomu sklepu
- Porównywarki cen - zamieszczenie oferowanych towarów w serwisach porównujących ceny w sklepach
- Systemy płatności online – obsługa płatności przez firmy zewnętrzne
- Usługi kurierskie – śledzenie procesu wysyłki towarów
- Programy fakturowo – magazynowe – księgowanie transakcji oraz śledzenie stanów magazynowych
eduCMS w sieci
Internet Tea Group Facebook